HEADER

HEADER

Friday 29 March 2019

Salam Rindu..

Assalamualaikum, Salam Jumaat dan Salam Ukhwah sahabat2 semua..

Related image

Hari ini 29 Mac 2019, Nurul baru mendapat ilham untuk kembali menulis di dalam blog ini selama 4tahun membisu. Ya Allah, terlalu lama rasanya Nurul berdiam diri. Rindunya untuk kembali menulis. Terlalu banyak perubahan yang telah berlaku di dalam hidup selama 4 tahun tu.

Secara ringkasnya, Nurul telah pun tamat belajar pada bulan Julai 2017 yang lalu. Alhamdulillah selama masa sebelum nak konvo pada April 2018 tu, Nurul menjadi seorang guru ganti selama 6bulan. Nurul mengajar di sebuah sekolah rendah kebangsaan di bintulu sebagai seorang guru sains. Dan selama itu lah Nurul bertekad hendak meneruskan impian menjadi seorang pendidik. Alhamdulillah rezeki Allah itu ada, Nurul berjaya menjadi seorang pensyarah di Kolej Komuniti di Sarawak sebagai pensyarah senibina.

Dan di sini jugalah langkah hidup Nurul bermula. Terlalu banyak coretan yang hendak Nurul kongsikan bersama. In shaa Allah Nurul akan coretkan dalam masa terdekat ini. Terima kasih kepada rakan-rakan kerana sudi berkunjung. Sampai ketemu lagi. Assalamualaikum.




No comments:

Kehilangan

Kehilangan, Apakah itu kehilangan? Kehilangan itu ditangisi, Kehilangan itu diratapi,  Perginya yang tidak dapat dicari,  Perginy...