HEADER

HEADER

Saturday 25 May 2013

Aku Sang Pemerhati...

Aku mengintai keindahan bintang di langit.. Aku berusaha menggapainya.. Namun tatkala aku hampir mencapainya, tiba2 cahayanya semakin malap.. Dan akhirnya bintang yang ingin ku capai, menghilang.. Puasku mencari, tapi bintang itu terus menyepi..


Aku mengamati tujuh warna pelangi.. Aku terus menyukai kerana indahnya warna sang pelangi.. Aku terus menjadi sang pemerhati, kerna bimbang ianya kn pergi.. namun bila munculnya sang mentari, sang pelangi tiada lagi..

Dan akhirnya, aku sendiri lagi.. Menanti sang bintang hati muncul di malam hari.. Mendamba sang pelangi muncul lagi.. Biarla aku menanti dan terus menanti.. Kerna aku pasti, sang bintang hanya bersembunyi pada siang hari dan pasti akan menyinar lagi di malam hari.. Dan sang pelangi pasti menceriakan langit lagi, ianya hanya bersembunyi kerna terangnya cahaya sang mentari.. Bila hujan turun lagi, sang pelangi akan mncul kembali..

♡♥♡♥♡♥♡

No comments:

Kehilangan

Kehilangan, Apakah itu kehilangan? Kehilangan itu ditangisi, Kehilangan itu diratapi,  Perginya yang tidak dapat dicari,  Perginy...