JellyPages.com


Pengikut Laman Sis Nurul

Saturday, 6 April 2013

FiNaL SeMeSTeR.. (HaMPiR TaMaT)

Assalamualaikum rakan-rakan semua.. Apa khbr hari nie? Nurul nak ucapkan selamat berhujung minggu kepada semua.. Kepada rakan-rakan Nurul yang bakal menduduki peperiksaan akhir dlm masa 2minggu lagi, selamat megulangkaji.. Hehe.. Tak sangka kn masa berlalu cepat sangat.. Xkurang dr sebulan je lagi Nurul berada di Politeknik Mukah nie.. Rasa mcm baru je msok sem 1.. Pejam celik, dh hmpir 3 tahun kt sini.. Sejujurnya, mmg berat sangat rasanya nk tgglkn PMU nie.. Kt sini lah Nurul menghabiskan masa dengan rakan-rakan Nurul yang Nurul sayang.. Menimba ilmu tentang Kejuruteraan Awam.. Wpun pd asalnya Nurul terpaksa dan rela mengambil jurusan ni tp Nurul xsgka habis juga Nurul akhirnya.. Hurm.. Sedihnya bila dh nk bpisah dgn rakan-rakan Nurul kt sini.. Suka dan duka dikongsi bersama2.. Nurul redha dgn ppisahan yg bakal berlaku.. Sesungguhnya setiap pertemuan itu pasti akan ada ppisahan.. tp Nurul doakan akan ada lagi pertemuan antara kita di masa akan datang.. Syg sahabat-sahabat Nurul semuanya.. Nurul pasti akan merindukan korang semua..



















Apa-apa pun, goodluck kepada rakan-rakan semua untuk peperiksaan akhir yang bakal menjelang.. Nurul ada 7paper final exam sem nie.. doakan Nurul and rakan-rakan Nurul untuk lulus dengan cemerlang ye.. Sekian je dr Nurul.. Assalamualaikum dan salam ukhuwah.. ^_^

Ni Jadual Peperiksaan Akhir Nurul.
^_^

0 komen budak comel: